söndag 31 juli 2011

tävling - tvspelsweb.se

så...i förra tävlingen kom jag inte med bland finalisterna så tänkte försöka igen.
denna gången är temat: grönt.
Och gröna bilder har jag..fast mest i bakgrunden på alla bilder.
Eller små detaljer...inte många helt gröna bilder fast bra med dessa tävlingarna är att man får tolka det hur man vill..

_______________________________________________________________________________________________


Motivering: Jag valde denna bilden till tävlingen!. Själv fottar jag aldrig dessa typer av bilder utan håller mig oftast till närbilder eller porträtt..men när jag gick förbi denna bron var jag tvungen att knäppa ett foto. Tyckte att bron såg så fin ut och de gröna bladen gör verkligen bilden ännu bättre!
Jag försöker att utvecklas inom foto och ska nu börja satsa på att fota mer olika saker.
Nu vill jag verkligen förbättra mig på att fota produkter..så ett ljustält skulle passa perfekt att vinna!http://www.tvspelsweb.se/ljustalt-kvadrat-produktfoton-40x40x40-p-1719.html


för att själva vara med och tävla: gilla Tvspelsweb.se på facebook här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com