måndag 29 augusti 2011

12 saker om mig

12 saker om mig



1. Jag gillar att vara på ställen med mycket folk.
2. Jag shoppar en del..och har nu insett att kläder har jag faktiskt.
3. Jag & Bella har skrivit 3 låtar..b.la en låt  om vår klass. Behöver inte ta upp detaljerna. men dom e grymma och vi är bäst på att rimma.
4. Jag tycker det e skit att börja nian och måste välja gymnasium.
5. Jag ser fram emot hösten och vintern eftersom jag har tusen med fotoidéer.

6. Jag äter bara röda bär.
7. tycker bio är överskattat.
8. Är i behov av en ny mobil. vit iphone 4 står högst på önskelistan .
9. Jag går nt i mjukiskläder. Iaf inte i mjukisbyxor. gillar det inte.
10. gillar folk som vågar köra sin egen stil och inte e som alla andra.  
11. Jag bäddar sängen varje dag. 
12. Jag är en kvälls/nattmänniska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com