fredag 19 augusti 2011

Ge mig era förslag.

så, nu är jag någorlunda nöjd med designen och headern iallafall.
Får aldrig till det men nu är den ganska enkel så får sitta där ett tag.

Har inte sådär jättemånga idéer till bloggen längre..men ska nog fixa något.
Fast e inte säker på vad..har ni något förslag så säg till!
Kan vara allt !
vad tycker du jag ska lägga upp mer,?
hur jag redigerar, tips?,idéer, lite mer om mig, ? mer om foto?
Vad som helst!

Men ska nog börja med ngt i stilen med "måndagsskämtet" kommer ni ihåg?
Jag lade upp usla skämt varje Måndag på bloggen.
Säg vad ni tycker! 

1 kommentar:

  1. Hade varit kul att få höra lite mer om dig, vem du är hur du bor hur du är som person om du har djur osv.
    :)

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com