fredag 19 augusti 2011

Höstdag




Vit Blus H&M 249 :-
Svarta Jeans H&M 199 :-
Bok, Elsas Mode Maxi 69 :-


Är supernöjd med kläderna!

Hemma efter en riktig hösteftermiddag.
Köpte lite och koftan på Gina väntar jag med ett tag, har så många liknande.
Men jag köpte en bok! EN BOK!
asså jag läser aldrig, aldrig!
Men har läst lite av Elsas Mode som är den förra boken och gillade den, så ska ge denna en chans.

som sagt...idag är det verkligen höst. blåser, regnar och är runt 15 grader & i stan så blåser det löv på gatorna och alla går omkring i tjocka jackor och boots eller stövlar.
tråkigt..Men hösten är mysig den med.
Jag skulle köpa en kalender men såklart så glömde jag det..kom på det när jag kom hem.
Så får fixa det imorgon.
Har dessutom köpt chips och dippa till ikväll..ska nog kolla på en bra film också. - hehe! :$

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och spela sims.
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com