måndag 15 augusti 2011

I'm back!


Hoppas allt e bra med er! - haft det bra i Sverige?
själv kom jag hem inatt faktiskt. Vid 5 tiden så det var nästan morgon.
Men sen tog det en extra timme att åka hem från flygplatsen pågrund av regnkaoset..och vi åkte från Landvetter..var riktigt obehagligt att åka på vägen då. menmen..

Jag har iallafall haft en jättehärlig vecka i Turkiet med mycket bad och sol!
Har varit över 40 grader och vattnet i havet har nog varit nästan 30, skönt.
Vågorna har varit enorma och har i stort sett badat hela veckan. Iallafall när vi var på stranden.
Har ännu inte redigerat bilderna..hunnit med 3 st så har en del kvar fast jag har fottat förvånadsvärt lite bilder denna resan, bara drygt 230 bilder!
Men det var mest för att jag bara hade med kameran till stranden och ner till poolen..och då badade jag mest så. Hade med mig kameran ut på kvällen en gång..men fottade nästan ingenting.
Shoppat har jag också gjort..köpt en del saker som jag kommer att visa i ett inlägg så småningom.
+ att det är riktigt gött att vara mycket brunare än alla andra nu! :)

men har enormt ont i öronen..(antagligen badat för mkt, brukar bli så) så jag ska nog snart sova.
Sov inte alls många timmar imorse..
Hörs med fler bilder och ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com