onsdag 17 augusti 2011

köp

ursäkta de dåliga bilderna..tog dom på hotellrummet i turkiet och insåg nu att inte var några höjdare.
Iallafall är detta i stort sätt det jag köpte.

Converse Väska (behöver egentligen ingen, men bra med en extra)
6 par Björn Borg trosor
2 par Converse
onepiece
och sen en massa armband.
..fast har bara med tre på bilden..de andra är en massa sånna man köper där, med det turkiska ögat.. 10 st för 1 Euro ungefär.

Är ni intresserade av priserna så fråga.

Min Onepiece är lätt klart det bästa köpet! Jätteskön!

& angående mitt besök hos doktorn innan..har som vi trodde..dykt för mycket i Turkiet så fått bakterier i hörselgången som nu svullnat upp. Har fått örondroppar som jag droppar med.
Men gud så ont det gör i örat.. & samma sak hände mig förra gången jag kom hem från Turkiet med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com