torsdag 18 augusti 2011

Min dag & morgondagen

äntligen!
Funkar att skriva inlägg nu..det har inte fungerat på hela dagen.


 Så har suttit och redigerat en hel del..+ tagit några nya bilder idag (ovanför)
Skulle egentligen vara på Liseberg idag med Amelie..men kunde tyvärr inte följa med pågrund av mina öron.
Men mår jag hyfsat bättre imorgon så sticker jag och mamma och handlar lite till skolstarten, behöver en ny kalender och lite mappar bland annat + att jag har sett på Ginas hemsida att dom fått in nytt..och hittat en "kofta" som jag absolut måste prova. Jättefin till hösten!
update: angående headern kommer den inte vara där länge..gjorde den mest för att ha nu innan jag jobbar på en ny men upptäckt hur ful den är..
Så fixar en ny så snabbt som möjligt. har lite idéer.
Kommer kanske ändra i designen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com