måndag 22 augusti 2011

skolsnack och Väla

@ Tûrkey!

Många som redan börjat skolan eller börjar idag...själv börjar jag på onsdag. & känner faktiskt att det inte ska bli så jättetråkigt. Självklart är proven, läxorna och allt det där något jag skulle välja bort och speciellt nu i 9an..gymnasieval och nationella prov.
Men å andra sidan så ska det bli roligt att träffa alla i klassen igen..många man inte träffat alls under sommaren + ska bli skönt att få rutiner och ett schema. När vädret ändå är tråkigt blir jag lätt rastlös.

Idag ska jag , Amelie och Caroline förhoppningsvis sticka en runda till Väla (köpcentrum).
Har inget jag ska handla och nu när jag äntligen lyckas spara ihop lite pengar så ska jag inte handla upp dom direkt på kläder. Har lite saker som står på tur först.
& sen öppnar Välas första nya del på Torsdag..så kanske sticker dit då också.

Ställde klockan innan också imorse..9:00, men det var segt. kom upp tjugo i 10.
Så får ställa den imorgon också igen..annars kommer jag inte upp på onsdag.

Nu måste jag göra ve mig..ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com