lördag 27 augusti 2011

snack, skinny love.

min enkla och stilrena garderob..något jag var i stort behov av!


Jag e glad!
Min garderob är uppe och imorgon ska jag äntligen få kunna lägga in en hel del kläder i den.
Har nu ikväll lagt in lite saker..kameragrejor, smycken och allt möjligt.
Vill imorgon inom Väla också igen.. hittade en supersnygg väska i en affär där i torsdags och det är 20 % nu för tillfället där. Så får se imorgon, vill verkligen köpa den.
här kan ni se den.

Vet annars inte vad jag ska skriva..kan tipsa er om en låt som jag för tillfället lyssnar sönder.
Den spelades i det näst sista avsnittet av The vampire diaries säsong 2. "the sun also rises".
Där den spelas under en begravning och jag kan serriöst inte se det avsnittet utan att börja böla..tror jag sett just den delen 7 ggr..och gråter varje gång. Men låten är iaf jättefin.
 ....& nu ska jag sluta snacka..
Birdy - Skinny Love  - tryck här för att lyssna låten [Spotify]

1 kommentar:

  1. ledsen om jag kanske missat det i texten, men var har du köpt garderoben? tacksam för svar! :)

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com