lördag 6 augusti 2011

snart så..

¨'två sådär lagom charmiga bilder från kolmården. ;)

Nu börjar jag få den där känslan innan man ska iväg utomlands.Allt är i princip packat. ska bara köpa en tidining imorogn på flygplatsen.
Nu vill jag bara iväg,fast känns förtfarande inte som om vi ska åka..liksom bara 1 vecka sedan vi bokade.
Men det kommer nog bli superbra! Hotellet ser jättefint ut så!
Angående uppdateringen på bloggen nästa vecka så vet jag inte hur det kommer bli, jag tar inte med min dator för jag har redan min kamera att bära på. Vet inte om min kusin tar med en, kanske kan få låna den en snabbrunda såfall..Men som sagt vet jag inteän.
Men jag kommer kunna uppdatera innan jag sticker imorgon.
Nu ska jag nog kolla lite tv, och kolla så jag packat ner allt.
Hörs imorgon!

2 kommentarer:

  1. Svar: Japp, åker imorgon bitti. Vid 06.30 lyfter planet. Åker från Landvetter också, åker alltid där i från, hehe :)

    Ha en bra resa! Turkiet är jättefint! Kram

    SvaraRadera
  2. sv: ja juste, estet kommer istället för media men det är i princip samma sak, kanske några kurser ändrade. Alltså allt de där tjat med att välja bredare, de är egentligen mest för att man ska kunna plugga vaad man vill i framtiden. Typ vill du kunna bli läkare eller civilingenjör ja då är de breda linjerna bra. Självklart är de bra att ha läst till matte E men ja.. Du läser gymnasiet och då får du, oavsett linje, alla GRUNDkurser du behöver. Oftast är de bra att ha läst typ två stek i engelska i gymnasiet, alltså a och b som också ska ändras, typ 1 och 2 för er?

    Media har ju alla grundkurser, jag har även lagt till ett steg längre i matte och engelska självmant för att de är bra att ha, även historia. Media är skitkul och man blir inte alls lika skoltrött fort som de som går natur/sam blir vad jag har märkt :) Man ska ta den linje man tror man kommer orka med i tre år. Som jag t.ex skulle aldrig ha orkat plugga jättemycket matte osv.

    Gud så långt svar det blev haha. Hoppas det gav något iallafall :D Välj den linje som du tycker verkar kul, lyssna inte på vad andra TYCKER du ska gå för då kommer man aldrig att orka om man själv inte vill :)

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com