måndag 31 oktober 2011

31 oktober



Hej! Idag blir jag äntligen 15 år.
Blev väckt imorse och fick min efterlängtade iphone! Har velat ha en hur länge som helst.
-  Nu ska det lyssnas på musik med mina urbanears!

Fick även presenter av amelie (bild 4). Body Lotion som luktar jordgubb och milkshake), Nagellack och ngt som vi inte vet vad det heter, men man tar det i håret iaf. Luktar supergott och håret blir lent!

Sen var vi iväg och köpte skal till telefonen och bytade plattången jag fick i Lördags mot en bredare.
Nu är jag supernöjd!


Har även kollat på objektivet jag kanske ska köpa för pengarna jag fått, gillar det verkligen! Det är ett 50mm.

Ni ser även en bild på den fina boken som jag fick av Elin, dock ser man inte innehållet men tro mig, den är superfin!
Ikväll så sticker jag och min familj till Haket i Hbg. Myysigt!

btw: heter EEmmmmaaa på Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com