tisdag 25 oktober 2011

kallt


Nyss tagit en varm dusch och tycker att det känns som om jag när som helt ska bli sjuk. Har iallafall bett pappa att göra varm choklad imorgon bitti! -  b r a    s t a r t    p å    d a g e n .

Jag gillar att det snart är vinter men jag gillar inte kylan..speciellt inte blåsten..eller att cykla i motvind.
Var på bellbox innan med Amelie och Kuj så fick man varsin påse med lite saker.(bilden).
En necessär..ingen snygg men bra om man ska iväg eftersom min stora har försvunnit..
Sen en borste och en liten liten provflaska på någon olja till håret, luktar faktiskt gott.



Nu ska jag snart bädda ner mig i min varma säng och kolla på Desperate Housewives.
Imorgon sticker jag till tandläkaren direkt efter skolan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com