onsdag 19 oktober 2011

lång dag


.
GAMMAL bild..inget med texten att göra
HEJHEJ!
Har varit igång heela dagen, stack till praon imorse och idag fick jag fotta i studion, en produkt och sen fixa redigering, med hjälp då asså, assistenten som jobbar i studion. Jätteroligt och jag lärde mig en hel del.
Sen när jag kom hem så hann jag i stort sett bara slänga i mig mat sen stack jag och familjen iväg för att titta på när min syster Ida och alla andra som går i årskurs 5 är i kommunen uppträdde!
Riktigt riktigt duktiga va dom!
Ida var dessutom sminkad som en clown, så tog några bilder mest för skojs skull när vi kom hem.

ska lägga in dom på datorn sen ska jag somna framför Grey's.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com