tisdag 15 november 2011

Min plattis



Hej!
Har haft en hittills bra dag idag, först sovmorgon sen ganska bra lektioner.
Sitter och skriver på mitt arbete nu och blir bara förbannad..så ska ta en paus.


Har glömt att berätta om min plattång jag skaffade för några veckor sen när jag fyllde år, började med att jag bytade en annan plattång eftersom den jag fick var lite för smal.

Tyckte inte att plattången varit tillräckligt varm och sen häromdagen så började den krångla..stängdes av om och om igen. Så idag var min mamma och lämnade in den. Fick pengarna tillbaka så får se om jag chansar på att köpa samma igen och hoppas på att den fungerar eller om jag ska köpa någon annan.Någon mer som haft problem med denna plattången?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com