lördag 26 november 2011

Öppet hus och Onepiece



Gookväll!
Enligt mig är det sen kväll nu, bullarna tidigt imorse ni vet.
Efter det var jag på öppet hus på skolor..Olympia (skolstaden) och Procivitas.Är intresserad av båda och jag lär gå samhälle men vet inte säkert vilken inriktning..lutar mot Internationell profil men sen verkar Medie och kommunikation (något sånt hette det) roligt också.


 - Procivitas är såklart bättre..det går ju inte jämföra men samtidigt så finns det nackdelar med så liten skola..men riktigt fina lokaler där!
.......SÅ jag får se hur jag gör..ska fixa möte med vägledaren på skolan också. ;)

Nu har jag hoppat i min Onepiece är redo att inta soffan! Har känt mig lite hängig idag så..
Men förresten..ett tips att önska sig i julklapp är en Onepiece! Så otroligt mysigt..men såfall ska det vara en riktig från nätet. Inte från gina..dom e inte alls lika tjocka och gosiga.

^   Sov gott...  ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com