måndag 21 november 2011

"A Thousand Splendid Suns"



Hej!Bara jag som går och väntar på snön? Hoppas på minusgrader hela tiden..ääälskar snööö! men nog om det...


Haft en ganska okej dag i skolan och nu ska jag lägga mig i soffan..kolla några pretty little liars avsnitt, plugga fysik och försöka läsa några sidor i min engelska bok. Vi ska läsa varsin bok på engelskan..och eftersom jag ALDRIG läser och är väldigt kräsen hittade jag bara en som verkade intressant..såklart en bok på 400 sidor. Jag har inte ens läst en svensk bok på så många sidor..men har hittills läst 10 sidor och förstått det...men däremot fått söka upp många ord. Bokmöget e ju proppad med konstiga ord..allt från religionsaker till olika typer av buskar..!? får se hur länge jag står ut.. hahah!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com