lördag 3 december 2011

Appar


Har haft min iPhone nu över en månad och har lyckats hitta några appar som jag tänkte tipsa er om.

♥ Instagram - sååååklart!
♥ Facebook - ett måste!
♥ Twitter - det är något alla bör ha!♥ NRJ - perfekt radio.
♥ Spotify... - om man skulle haft premium .-.- vilket jag inte har.
The Voice - raaaadio helt enkelt.
Viber - Fria sms världen över + man ringer kostnadsfritt!
Skype - därför.Ps Express - photoshop!, fungerar bra att göra enkla snabba redigeringar.Filter Mania - roliga filter till dina bilder
Camwow - roliga effekter  Luminance - bra redigering av bilder. Filter, ramar m.m.
Pixlromatic - coola effekter och annat att använda till sin bilder.
Worfeud - behöver jag ens förklara? fast jag hatar egentligen spelet..blir bara irriterad.
♥ Templerun - man blir snabbt beroende..♥ StupidZombie - också beroendeframkalla och roligt
♥ My horse! - superkul och man känner sig som 5 år igen :]
♥ Aftonbladet - läsa nyheter!
♥ iTranslate - översättning..bra istället för lexikon till läxan.♥ H&M -  kolla på kläder
♥ Bubbleroom - kläääääder och sånt..!
♥ Ficklampa - perfekt för sånna fegisar som mig som e mörkrädda :[
♥ tv.nu - koll på vad som sänds på tvn.
♥ Spela in - till teliaboxen. Man kan spela in via telefonen om man missar något.
♥ Zappa! - till teliaboxen. Zappa mellan kanalerna via telefonen ist för fjärrisen. 
♥ Quiz: The Vampire Diaries - hur mycket kan du om serien? :] ♥ Weird Facts - random fakta. alltid roligt! ♥ (funny?) Mirrors - skitroligt! du spelar in eller ta bild med roliga effekter + olika ljud till din röst.
♥ hitta.se - bra att ha!
♥ Blogger - blogga via telefonen..dock tycker jag inte den är särskilt bra.


Nu ska jag däcka i soffan.. ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com