torsdag 1 december 2011

DECEMBER


1 december!
En av mina favoritmånader. Äntligen!
Tycker alltid att december är så himla mysig..men det behövs snö. Så just nu tycker jag inte det är så mysigt.
Idag började även årets julkalender. jag vet att det kanske är löjligt att se på när man är 15 år men jag tycker det hör till julen..det är en traidition som man gör varje år. Kollar julkalender och öppnar chokladkalendern. punkt slut. Jag tycker iallafall att årets är jättemysig..Charles Dickens över det. Ficktjuvar och sånt gammalt.
Är ni som mig eller ni tycker att julkalender är löjligt?
Och förresten så ska jag till helgen förhoppningsvis baka lite..lägger såfall upp bilder och recept!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com