fredag 9 december 2011

Ryktet går


Äntligen FREDAG! Idag är en sån dag då jag känner mig riktigt lat och inte orkar göra någonting. Såg en film när jag kom hem.. "Ryktet går" med Jennifer Aniston. Den va faktiskt bra..inte så ny precis,  men som sagt så va den bra + rolig!

Nu ska jag tjuvkolla på nästa Desperate Housewives avsnitt.. det var säsongsavslutning i Tisdags och nästa kommer till våren..kan inte vänta så nu struntar jag i min "inte-fuska-med-desperate-housewives-regel"

Ha en bra kväll!

update: kunde inte hitta avsnittet, tror inte det har sänds i Usa än. :(

1 kommentar:

  1. Nix det kommer inte i USA förrän till våren! De har också säsongs uppehåll, de visade sista avsnittet förra veckan..
    Tjuvkollar lixom alltid xD

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com