söndag 31 oktober 2010

14!

Hejhej..
Sry för dålig uppdatering, :S
Vill bara tacka en än gång för kvällen igår tjejer! ;)
riktigt roligt! XD

Men som ngra av er vet så fyller jag 14 år idag!
hehe..
Inatt så sov Amelie och min kusin Elin över...jag ska säga att jag fick inte somna igår,...av Amelie! ;o
Hon låg uppe och väntade på att klockan skulle bli över 0:00....& när den var det så ställde hon sig upp och började kasta sin kudde & slå mig..(ett annorlunda sätt att säga grattis..)
Sen gjorde hon det ngra ggr ska jag säga er.. :/
jaja, men till sist somna vi. ;) + .(jag hade varit upp sen 06:00 på mrogonen så ni kan nog förstå att jag var trött)


Nu kommer snart hela min släkt för att fira mig. ;)
& imrogon så ska jag försöka köpa data!
men vi hörs kanske senare!

ha det!
byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com