fredag 29 oktober 2010

Höstloov! :D

"gilla"
Som ni alla vet så har jag höstlov nu! :):):):)
& jag har den turen att ha lov i 2 veckor..eller ja, Egypten den ena veckan men ändå! :D
Fast oturen att sitta och plugga på lovet. :/
menmen, den smällen får man ta..

Nu väntar jag på att Amelie ska komma så vi kan fika, sen så ska vi äntligen lyfta upp mitt skåp och städa lite o.s.v.. :D
yesyes..annars är det som vanligt riktigt skönt med fredag..vem gillar inte fredagar egentligen? ;o

Vi hörs kanske senare, uppdaterar med en bild på mitt skåp om jag hinner fotta det.
byebye*

förresten..ngn mer än jag som tycker att denna veckan gått skrämmande fort ?



haha.. kanske inte konstigt eftersom det är halloween!




HAHAHAHA, fy vad jag är rolig! XDXD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com