torsdag 14 april 2011

0708934412394473569920193

gammal bild

nooo! varifrån kom alla molnen?
jag som hade tänkt sätta mig där ute och få lite sol..samtidigt som jag tränade på läxan såklart. (;

Haft en vanlig dag idag..försov mig lite imorse och sen har jag blivit av med min skåpsnyckel till skolan - igen!
Så om ni hittar den ring: 0708934412394473569920193 - där når ni mig. hahaha
Jag har dessutom haft franska prov idag..både hör- och läsförståelse!
ritkigt svårt med hörförståelse men jag är faktiskt nöjd med resultatet..sen hade vi läsförståelse också, jag lyckas alltid göra en massa slarvfel..alltid! - som drar ner poängen. ´menmen.
har haft so-prov också..har ingen aning om hur det gick..

ikväll e det min tur att diska oxå!
- rolig dag ? - inte alls!

någon som haft en liknande dag som mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com