fredag 15 april 2011

loov!


sommaren 2010

Ah..har haft för fullt upp idag för att blogga helt enkelt..
Men nu har jag loooov! - gud så skönt!
Och jag lovar att det ska knäppas en himla massa bilder nu!
Måste passa på nu när blommrona börjar komma fram.
men som sagt..har varit iväg en väldigt kort runda idag och kollat in lite cyklar..hittat en modell som amelie har..fast vill ha en annan färg..tyvärr har amelie den finaste färgen så e lite sugen på en vit..ganska fint på sommaren. svart har alla nuförtiden!

ska jag sluta prata om cyklar nu..

Ska se klart en film som jag började på för några veckor sedan.haha!
ocean ..eller oceans.?
ngt sånt..har bara sett halva, så det ska jag se klart på.
& imorgon ska jag försöka skriva vad jag tyckte om den. :)
okej? - bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com