måndag 11 juli 2011

Bloggtips!

Har suttit nu och plockat ut nåågra bloggar, valde 4 bloggar som jag läst allra läängst!
De första bloggarna jag började följa när jag fick mitt intresse för foto & dom som inspirerat mig mycket.

Kommer att lägga in bloggtips mer..ngra speciella typer av bloggar ni vill ha tips på?Jag har en hel del i "mina favoriter".

Men som sagt..dessa bloggarna skriver om mkt mer än bara deras yrke eller intresse..

Kan tipsa er om några andra fotografer sen som bara lägger upp bilder från bröllop o.s.v. senare någon gång.
Vääldigt roligt att se på och inspirerande!



Elin Kero - ganska "känd" bloggare som fotar enormt fina bilder och är frilansande fotograf.



Isabella - var en ren slump från början att jag hamnade på hennes blogg.
Men hon fotar mkt på fritiden och skriver mkt om allting!.. Hon lägger ofta upp outifts.


Michaela är 17 år och driver eget företag som fotograf - en av dom som inspirerat mig enormt!


Lina är också 17 år och driver eget företag som fotograf - hon har som michaela inspirerat mig mkt.




- klicka på bilderna för att komma till respektive blogg.

Vill ni kolla några ytterliggare nu kan ni kolla här i sidan på bloggen under "Favoritbloggar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com