måndag 11 juli 2011

Good News!

bild tagen för exakt 1 år sen..11 juli 2010.
hejhopp!Just nu är jag superglad!

Har suttit ute på en stol i trädgården framför vår lavendelbuske heela eftermiddagen (tog förvisso en paus och åt) & väntat på att humlor, fjärilar och andra djur skulle komma.
Jodå! Humlor kom där en hel del av så har supermånga bilder på det.
Fjäril kom det en gång..och då hann jag inte fixa inställningarna så blev failad bild..

Jag fottade dessutom med Manuell Fokus i stort sett hela tiden och fick myyyycket bättre resultat!
Speciellt på djuren när dom flyger! Var lite svårt i början för jag har nt fottat så mycket med det utan använder nästan alltid Autofokus..

Men efter ett tag fick jag grepp på det och det va enklare!
Så nu ska jag verkligen börja fota med Manuell Fokus.

 (fotar redan manuellt med kameran, dvs. med inställningar som ISO, slutartid, bländare o.sv.)

Det var verkligen superroligt!
Ska redigera bilderna nu..blev 300 bilder när jag tagit bort dom värsta från kameran, men lär nog rensa lite till..

Vi hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com