söndag 3 juli 2011

Hemma! ..och Amelie snart med.


bild i repris (längsen jag publicerade den) men passade väldigt bra nu när Amelie rest. ;)
bilden e grym !

Amen hej igen snyggingar!
Är hemma nu, eller varit det några timmar men nu har jag städat rummet, packat upp allt och slängt lite i tvätten, packat upp mina inköp från Ullared, bäddat rent sängen och tagit på mig en nytvättad "pyjamas"!
Häärligt!
Det bästa jag vet är när det är städat och fräscht, sover såå mycket bättre då och blir på mkt bättre humör. ;)

Imorgon ska jag lägga upp några bilder tror jag på mina inköp från Ullared, och dessutom träffa pepparkakan. Amelie ..hon kommer hem nu inatt från Turkland efter 2 veckor!
Har faktiskt..(även om jag inte vill erkänna det) saknat henne..har varit 2 ganska tråkiga veckor.
& vill bara börja snacka med henne om allt..!
Känns därför som om imorgon så börjar mitt riktiga sommarlov !


när du läser detta amelie så vet jag att du faktiskt saknat mig med...om inte meeeer!


Men vi hörs imorgon!
Ha det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com