söndag 3 juli 2011

Hos kusinerna mina.

hittade mina bilder från Egypten i enn mapp på elins dator .
vilket var bra , för då hade jag någon bild att lägga uppf, dock oredigerad.

jag lyckades göra ett inlägg!

Har varit på marknad nu två kvällar i rad och Ullared idag det med.Varit uppe sen 06:00 imorse nu kom jag på.
Hittade lite småsaker på Ullared..mkt som jag behövde och jag fylla väl näästan en plastkasse. haha, men jag lägger upp bilder på lite småsaker imorgon eller måndag när jag e hemma igen.
Nu sover Elin bredvid mig och jag ska nog snart också ta och göra det..Har säkert gått 5 mil idag!
- känns så iaf.



Nej, nu vet ni att jag lever..var ungefär bara det jag ville bekräfta.


Ha det gött!
så hörs vi när jag e hemma. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com