torsdag 1 september 2011


Blogger.com har nu ändrat om! äntligen!
Inget som berör er men däremot mig..ser inte alls likadant ut nu när jag skriver inlägg m.m.

Förresten måste jag tipsa er som inte har twitter att skaffa det.
Har varit aktiv där i ett halvår nu och man kan inget annat än älska det.

Man får en helt annan blick på hur folk i andra länder skriver. + man lär sig väldigt mycket.

btw: Roligt är också som nu senast idag får man  (många som sprider reklam) en sån fråga om man skulle vara intresserad av att delta i ett "shopaholic"-program. (inget svenskt då alltså)
Man tar såklart inte det på allvar då det skrivs till en massa men ändå roligt..fick också i somras en hemsida jag skulle klicka in på för att läsa hur man gick ner i vikt. tack för den. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com