torsdag 1 september 2011

mina foton har kommit!


Mina foton har kommit nu från fujidirekt.se . Tog bara 2 dagar och kvalitén är super! riktigt bra!
Funderar på att nu till hösten skaffa antingen en förstoring eller canvas av en bild o ha i rummet.
lär bli svårt att välja bild ..men ja, får se.


Annars har jag varit iväg nu efter skolan och fixat presenter till min syrra som fyller 11 år imorgon.
11 år! redan? haha.

nu ska verkligen ta tag i mina läxor nu,. inget annat!

Fredag imorgon och denna skolveckan är slut! såå skönt!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en personlig almanacka! Det är väldigt enkla regler för att vara med och tävla, så in och kika! :)

    http://joonnas.beldo.se/entry/21838

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com