tisdag 6 september 2011

Förkyld..-.-



Börjar bli förkyld! Fast känner faktiskt att det inte gör något för är trött på skolan.
Trött på vissa människor och trött på läxor och prov.
fast kan inte koncentrera mig när jag e förkyld iförsig.

Iaf har jag glömt visa min kalender som inte ser något vidare bra ut för tillfället..bilden är helt fel.
Skrivaren var inte i sitt bästa skick när jag skrev ut den + att bilden liksom kapades längst ner liite för tidigt.
Men långt ifrån ser det bättre ut så får ha den tills vidare..


Ska inte tråka ut er mer..

Återkommer senare!

1 kommentar:

  1. Hejsan! ♥ Vad kul att du anmälde dig till veckans blogg. Kika in och se om du hade turen, veckans blogg är avslutad!

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com