måndag 5 september 2011

Veckans blogg?


SOn sitter någorlunda..eller iallafall satt.
Tagit en paus nu..orkade inte mer.

Meeen..nuså! Nu har jag en fråga till er !
Eftersom inget roligt händer för tillfället på min blogg så tänkte jag ta tag i det.
Många bloggar kör med "veckans blogg" o.s.v..
Tänkte köra igång något sånt och vinnaren får en länk här på bloggen i sidofältet..Men först måste jag såfall ha några som skulle vilja va med. Vet inte mycket om er som läser bloggen och vet därför inte om det e många av er som har blogg.
Men ni som har..kommentera om ni skulle kunna tänka att såfall vara med och tävla..så får vi se vad som sen händer sen! :)
Startar ingen tävling om jag knappt får några så kallade bidrag.

-  jag lär skriva ett nytt inlägg om detta igen.

Ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com